Efektyvaus Webinaro Formulė

Paruoškite ir praveskite savo efektyvų webinarą! Ir reguliariai generuokite keturženklius (ar net penkiaženklius!) pardavimus.

 
PASINAUDOTI PASIŪLYMU

Ar nepavargai laukti...

...kol klientai patys ateis ir atras tave?

Aš esu 100% už tai, kad mano kurtus produktus ir paslaugas pirktų tik tie, kam jie gali būti naudingi. Tačiau per tuos metus laukimo supratau, jog mažų mažiausiai naivu yra tikėtis, kad klientai patys mane susiras ir dar patys juos sau parduos.

Jeigu ir tu pavargai laukti, kviečiu nebelaukti ir per šią vasarą — laisvai, atsipalaidavus — sukurti savo efektyvų webinarą, kuris padėtų tavo klientams daug aiškiau suprasti, kokią vertę tavo produktas ar paslauga gali sukurti jam.

Viduje:

  • 1,5 val. trukmės įvadinis kursas, kuriame sužinosi — kaip ir kodėl efektyvaus webinaro formulė veikia, kokiems produktams tai tinka, apie ką turėtų būti tavo webinaras, kaip jį pavadinti ir kaip gali nemokamai transliuoti webinarus šimtams ar net tūkstančiams žiūrovų vienu metu.
  • 3 val. trukmės internetinis kursas „Efektyvaus webinaro formulė“, kurio dėka — žingsnis po žingsnio — sukursi savo efektyvų webinarą, paruoši visą komunikaciją prieš ir po webinaro, ir generuosi didžiulius pardavimus.
  • Patogi programėlė mokymų peržiūrai — bet taip pat galėsi peržiūrėti ir per svetainę, pasilėtinti, pasigreitinti, stebėti savo progresą.

Beje, prieš tęsiant norėčiau, kad susipažintum su vienu be galo svarbiu principu, kuriuo vadovausimės šiuose mokymuose. Tai, beje, yra ir vieną pirmųjų pamokų šiuose mokymuose:

SVARBIAUSIAS PRINCIPAS (iš mokymų)

Noriu pasidalinti viena svarbiausių pamokų iš šių mokymų, kurioje kalbu apie vieną esminę taisyklę. Šia taisykle remsimės per visus šiuos mokymus.

 

MOKYMŲ PLANAS

Ką rasi šiuose mokymuose

Mokymus sudaro dvi dalys: 1,5 val. trukmės įžanginis kursas, skirtas susipažinti su visa metodika iš paukščio skrydžio ir 3 val. trukmės online kursas, kurio pagalba paruoši savo efektyvų pardavimų webinarą.

Efektyvaus webinaro formulė kurso temos:

  • Apie ką daryti webinarą — kokios temos padės pastatyti tiltą tarp tavo produkto paslaugos ir kliento poreikių bei norų.
  • Kokie įsitikinimai trukdo — kaip juos išsiaiškinti ir kaip, žinant tai, konstruoti webinarą.
  • Pagrindinė webinaro užduotis — svarbu suprasti, kad webinaro tikslas yra ne išmokyti klientą konkrečių strategijų, o pakeisti ribojančias nuostatas. Kaip tai padaryti?
  • Kaip pavadinti webinarą — tai yra dar svarbiau nei apie ką bus webinaras, nes būtent nuo to priklausys, kokią auditoriją pritrauksime į webinarą.
  • Pasiūlymo paruošimas — kad ir kaip gerai pravesite webinarą, rezultatą galiausiai nulems jūsų pasiūlymas. Jei jis tikrai vertingas ir, jei pateiksite jį patraukliai, atsispirti bus suku.
  • Webinaro struktūra — čia detaliai pereisim visus esminius webinaro elementus: įvadą, istoriją, kuri atsikelsi tavo „kodėl“, turinio išdėstymą, perėjimą į pardavimą (labai svarbu!), patį pardavimą, vertės pagrindimą ir pardavimą užbaigimą.
  • Realus pavyzdys — pereisime per vieną iš Audiotekos webinarų, skaidrė po skaidrės, kad pamatyti, kaip visa tai veikia realiai.
  • Komunikacija prieš, ir po webinaro — peržiūrėsime visus laiškus, kurie siunčiami užsiregistravusiems į webinarą — tiek prieš jį, tiek po ir detaliai aptarsime, koks yra kiekvieno elemento tikslas.
  • Pardavimo uždarymai — pasidalinsiu 17 skirtingų būdų uždaryti pardavimą, visi jie bus pateikti ir video ir teksto formatu.

Ir galiausiai pasidalinsiu savo naudojamais įrankiais webinarams vesti, kad ir tu tai galėtum daryti nemokamai.

100% pinigų grąžinimo garantija

Kuriant online kursą negali būti nieko blogiau kaip mokinys, kuriam kurso dėka nepavyko pasiekti žadėtų tikslų, todėl...

...šiam pasiūlymui galioja 30 dienų 100% pinigų grąžinimo garantija. Jeigu pamatysi, kad, nors ir darei viską, kas tavo galioje, negavai ko tikėjaisi – grąžinsiu sumokėtus pinigus ir atsisveikinsim gražiuoju. Jokio popierizmų, jokių klausimų, jokių priekaištų. Tiesiog parašyk man adresu [email protected] ir viską sutvarkysim.

BEJE, MOKYMUOSE TAIP PAT SUŽINOSI...

Šio kurso dėka ne tik paruoši savo efektybų webinarą, bet ir sužinosi:

  • Kodėl žmonės neskuba pirkti pamatę reklamą feisbuke ar instagrame
  • Kaip nemokami webinarai padeda tai išspręsti
  • Kodėl tavo užduotis webinare yra ne išmokyti (ir kokia ji yra iš tiesų)
  • Kaip paruošti Mafijos pasiūlymą (ir kaip jį teisingai pateikti)
  • Kokia viena paprasta gudrybė webinaro pradžioje padeda išlaikyti žiūrovų dėmesį iki pat webinaro galo
  • Kokia turėtų būti ideali webinaro struktūra
  • Į kokius tris klausimus turi atsakyti tavo webinaras
  • Kaip pereiti iš medžiagos dėstymo į pardavimą taip, kad ir tu, ir žiūrovai dėl to jaustumėtės jaukiai
  • Kokie yra 17 skirtingų galimų pardavimo „uždarymų“, skatinančių veiksmo imtis čia ir dabar
  • Koks yra vienas būtiniausias „uždarymas“, be kurio parduoti praktiškai neįmanoma
  • Kaip webinare pagrįsti savo produkto ar paslaugos vertę taip, kad potencialiam klientui neliktų abejonių ir kito pasirinkimo, kaip tik pirkti.

ATSILIEPIMAI

Noriu pasidalinti atsiliepimu vienos studentės, kuri buvo viena pirmųjų, pritaikiusių šią metodiką savo webinarui. Indrė Prichockaitė yra Dropshipping mokyklos, šiandien vienijančios jau virš 7000 studentų, įkūrėja ir jau per pirmą webinarą, paruoštą pagal šią metodiką jos pajamos viršijo 5000€.

 

Efektyvaus Webinaro Formulė

Pasinaudok šiuo pasiūlymu ir paruošk savo efektyvų webinarą, kuris ir tau generuos keturženklius ar net penkiaženklius pardavimų rezultatus.

Pasiūlymas dar galioja:

00

d.

00

val.

00

min.

00

sek.
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.