WEBINARO ĮRAŠAS
Kaip padidinti pardavimus 5x naudojant karščiausią 2020-tųjų marketingo įrankį — el. paštą
„Naujausias ir karščiausias kanalas pasiekti tikrus žmones: el. paštas“
— The Wall Street Journal (2019)
Organiškai pasiekti savo auditoriją darosi vis sunkiau. Dedame visas pastangas, kad surinkti kuo daugiau sekėjų, tačiau kokia nauda iš 100 000 fanų, jei mūsų įrašas be „pabūstinimo“ pasiekia vos 5000?
Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Google — visos šios platformos turi savo vietą marketingo ekosistemoje, tačiau pagrininis jų pajamų šaltinis yra reklama — taigi, dėl reklamos ploto čia mes nelygiomis teisėmis kovojame su pasauliniais prekių ženklais ir didžiausiomis kompanijomis. Ir, nepaisant visų įdėtų pastangų, savo pozocijas mes galime prarasti per akimirką — mūsų sėkmė yra nuolat atnaujinamų šių platformų algoritmų valdžioje.
Kliento el. pašto adresas — didžiausias tavo turtas, vienintelis būdas turėti užtikrintą priėjimą prie kliento. O email marketingas — vienintelis kanalas, kuris 100% garantuoja, jog žinutė bus tikrai nusiųsta klientui.
O kaip BDAR? Nors manoma priešingai, tačiau iš tiesų BDAR (Bendras Duomenų Apsaugos Reglamentas) situaciją tik pagerino — nes efektyviai sumažino nepageidaujamos reklamos kiekį mūsų ir mūsų klientų el. pašto dėžutėse.
Žinoma, ar klientas mūsų žinutę atidarys — tai jau priklauso nuo mūsų. Tačiau iš savo patirties žinau, kad net ir su 45 000 el. pašto adresų baze, Lietuvoje, visiškai realu yra pasiekti 45-50% atidarymų procentą. Ir šiuose mokymuose aš atskleisiu strategijas ir taktikas, kurių dėka išmoksi ne tik burti vis didėjančią auditoriją, bet ir garantuoti aukštą atidarymo procentą, bei aukštas konversijas.
PLAČIAU