EMAIL MARKETINGAS 2021

Laikui nepavaldžios el. pašto rinkodaros strategijos ir įtraukiančių naujienlaiškių rašymo paslaptys

4 seminarų ciklas internetu
REGISTRUOTIS Plačiau ↓

Liko laiko užsiregistruoti į mokymus

00

d.

00

val.

00

min.

00

sek.

TRUMPAI

  • 4 susitikimai INTERNETU (bendra trukmė 12 val.)
    • Dvi strateginės sesijos —
      rugsėjo 17 ir 18 d.
    • Dvi rašymo / copywriting'o sesijos —
      rugsėjo 24 ir 25 d.
  • Mokymai bus įrašomi (prieinami dar 4 sav. po mokymų)
  • Užsiėmimai praktiniai — bus ir namų darbų
  • Mokymų metu bus galimybė užduoti klausimus
  • Palaikymo facebook grupė (4 sav. pasibaigus mokymams)

"The Hot New Channel for Reaching Real People: Email"

The Wall Street Journal (2019)
„Naujausias ir karščiausias kanalas pasiekti tikrus žmones: el. paštas“

Kodėl email marketingas?

Organiškai pasiekti savo auditoriją socialiniuose tinkluose darosi vis sunkiau. Nors mes dedame visas pastangas, kad surinktume kuo daugiau sekėjų, tačiau kokia nauda iš 100 000 fanų, jei mūsų įrašas be „pabūstinimo“ pasiekia vos 5000?
 
Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Google — visos šios platformos turi savo vietą marketingo ekosistemoje, tačiau pagrininis jų pajamų šaltinis yra reklama — taigi, dėl reklamos ploto čia mes nelygiomis teisėmis kovojame su pasauliniais prekių ženklais ir didžiausiomis kompanijomis. Ir, nepaisant visų įdėtų pastangų, savo pozocijas mes galime prarasti per akimirką — mūsų sėkmė yra nuolat atnaujinamų algoritmų „rankose“.
 
Kliento el. pašto adresas — didžiausias mūsų turtas ir vienintelis būdas turėti užtikrintą priėjimą prie kliento. O email marketingas — vienintelis kanalas, kuris garantuoja 100%, jog žinutė bus tikrai nusiųsta klientui.
 
O kaip dėl BDAR? Nors dažnai manoma priešingai, iš tiesų BDAR (Bendras Duomenų Apsaugos Reglamentas) situaciją tik pagerino, nes efektyviai sumažino nepageidaujamos reklamos kiekį mūsų (ir mūsų klientų!) el. pašto dėžutėse.
 
Žinoma, ar klientas mūsų žinutę atidarys — tai jau priklauso nuo mūsų. Tačiau iš savo patirties žinau, kad net ir su 45 000 el. pašto adresų baze, Lietuvoje, visiškai realu yra pasiekti 40-50% atidarymų procentą. Ir šiame kurse aš atskleisiu strategijas ir taktikas, kurių dėka išmoksi ne tik burti vis didėjančią auditoriją, bet ir garantuoti aukštą atidarymo procentą, bei aukštas konversijas.

Pagrindinės mokymų temos

  • Kaip rinkti tikslinės auditorijos el. pašto adresus (kurie su nekantrumu lauktų jūsų laiškų)
  • Kaip įtraukti auditoriją, didinti atidarymų ir paspaudimų procentą
  • Kaip efektyviai komunikuoti ir pardavinėti el. paštu
  • Kas yra funnelis, kokie yra funnelių tipai, kaip kurti el. pašto funnelius
  • Copywriting’o principai ir taisyklės
  • Rašymo procesas
  • Apie ką rašyti, kaip dažnai, kaip segmentuoti savo auditoriją
  • Vartotojų elgsenos ekonomikos principai
  • Veikiančios pardavimo struktūros
  • Esminiai BDAR reikalavimai ir kodėl tai – ne kliūtis

Kam skirta?

Norintiems parduoti daugiau produktų ar paslaugų

Ieškantiems garantuoto kanalo bendrauti su savo klientais

Siekiantiems didinti savo paslaugų vertę top klientams

Apie lektorių

Kai atradau audioknygas, dar 2009-taisiais, nežinojau, kad jos visiškai pakeis mano gyvenimą. Tačiau vos po 3 metų aš jau buvau kitas žmogus.

Tada ir supratau, kad aš noriu padėti ir kitiems atrasti šį „nepaprastą dalyką“.

Taigi, pradėjau rašyti tinklaraštį audioknygos.lt. Pirmieji rašinėliai buvo niekam tikę — sulaukdavau nemažai kritikos tų vos kelių skaitytojų, kuriuos atvesdavau į blogą pasidalinęs nuoroda savo artimųjų rate… Tačiau visų blogiausia — mano tinklaraštis nesusilaukdavo naujų skaitytojų. O ir atvesti skaitytojai niekada negrįždavo. Pirmoji rašymo patirtis buvo tikrai nuvilianti.

Tačiau kvietimas vykdyti savo misiją buvo stipresnis — nusprendžiau įvaldyti šį rašymo meną kartą ir visiems laikams.

Taip prasidėjo ši, jau 8 metus trunkanti kelionė, per kurią padariau visas įmanomas klaidas, sulaukiau šimtų nusiskundimų, patyriau ne vieną nuopolį, tačiau šios kelionės dėka el. paštas tapo stipriausiu ir svarbiausiu audioknygų platformos Audioteka LT marketingo kanalu, turime virš 43 600 prenumeratorių. Šiuo metu kiekvieną mėnesį prisijungia nuo 3000 iki 4000 naujų prenumeratorių, o laiškų atidarymo procentas siekia net 40-50%.

Beje, jau esu ne vienintelis komandoje rašantis laiškus — taigi žinau 100% kad galiu ne tik rašyti, bet ir pamokyti rašyti taip, kad laiškai tikrai įtrauktų.

Pagarbiai,
Aurimas

Programa

Visą mokymų programą sudaro 8 moduliai, o kiekviename susitikime aptarsime po du iš jų:

1 modulis (rugsėjo 17 d.). Pagrindai. Išplėsime visą bendrą vaizdą.
2 modulis (rugsėjo 17 d.). Auditorija ir tavo kliento kelionė.
3 modulis (rugsėjo 18 d.). Piltuvėliai email marketinge.
4 modulis (rugsėjo 18 d.). Automatizavimo sistemos ir segmentavimas. (ir BDAR)
5 modulis (rugsėjo 24 d.). Copywriting’o pagrindai ir rašymo procesas.
6 modulis (rugsėjo 24 d.). Apie ką rašyti.
7 modulis (rugsėjo 25 d.). Kaip parduoti raštu.
8 modulis (rugsėjo 25 d.). Kaip sistemiškai gerinti rezultatus.

BONUS paskaita (po mokymų) — peržiūrėsime kartu du populiariausius email marketingo įrankius — Mailerlite ir Mailchimp, bei kaip juose įgyvendinti aptartas automatizacijas.

Neribota 100% pasitenkinimo garantija

Šiems mokymams galioja 100% visiško pasitenkinimo garantija visam laikui. Ne 14 dienų, ne 30, ne pusmetį ar metus.

Jeigu bet kada — dar neįvykus mokymams, vykstant mokymams ar po mokymų — persigalvotum, ar nuspręstum, kad mokymai nebuvo vertingi, kad negavai rezultato, kurio tikėjaisi, na, ar, kad tiesiog dėl bet kokios priežasties nuspręstum, kad nebuvo verta — grąžinsiu visus tavo sumokėtus pinigus ir atsisveikinsime gražiuoju.

Aš esu visiškai tikras, kad pritaikius šias metodikas galima gauti įspūdingus pardavimų rezultatus. Ir padarysiu viską, kas mano galioje, kad šias žinias perduočiau. Ar man pavyko (ir — ar tau pavyko jas pritaikyti), leisiu nuspręsti tau. Taigi, jei po šių mokymų liksi nepatenkintas, bet kada susisiek dėl pinigų grąžinimo ir be jokio popierizmo grąžinsiu viską, ką sumokėjai.

Paskutinės minutės pasiūlymas

(nuolaidos kodą įvesti galėsite sekančiame žingsnyje)


 


 

KĄ GAUSI PER ŠIUOS MOKYMUS

  • Sužinosi, kodėl el. paštas dabar yra pats svarbiausias komunikacijos kanalas ir susipažinsi su patikrintomis el. pašto rinkodaros strategijomis.
  • Išsigryninsi savo auditoriją ir dar aiškiau pamatysi kaip el. pašto dėka naujus vartotojus gali paversti tavo svarbiausio pasiūlymo pirkėjais.
  • Išsiaiškinsi efektyvius būdus rinkti el. pašto adresus šiandien — jų dėka galėsi iškart pradėti sėkmingai didinti susidomėjusių prenumeratorių bazę.
  • Išmoksi kurti funnelius — aiškiai pamatysi kaip visa tai veikia ir susikursi tris svarbiausius funnelius, kurių dėka prenumeratoriai taps ne tik tavo fanais, bet ir pirkėjais.
  • Pasiūlymai — aptarsime kaip juos kurti, kokie būna pasiūlymų tipai ir kas geriausiai veikia skirtinguose funneliuose ir skirtingose pardavimo stadijose.
  • Papasakosiu ir vėliau galėsi nusikopijuoti mūsų strategiją, kurios dėka per vos kelis mėnesius laiškų atidarymo procentas išaugo nuo 20-22% iki 32-36%.
  • Sužinosi koks vienas mažas pakeitimas (kurį gali įgyvendinti per 5 minutes) kiekvienos el. pašto kampanijos atidarymo procentą padidino nuo 32-36% iki 46-50% — t.y. visais 13%.
  • Išmoksi kurti tavo auditorijos akį patraukiančias antraštes, kurias bus galima naudoti ne tik el. pašto, bet ir socialinės medijos bei kitų kanalų reklaminėse kampanijose.
  • Copywriting’as – mokysimės daryti įtaką el. paštu ir kurti įtraukiančius laiškus — pasidalinsiu 12 svarbiausių rašymo taisyklių (ir viena, kurią pritaikius laiškų skaitomumas pagerės 500-600%).
  • Pardavimai – pasidalinsiu trimis efektyviausiomis parduodančių laiškų struktūromis, kurias iškart galėsi pradėti taikyti visuose savo pardavimų laiškuose.
  • Aptarsime el. pašto rinkodaros automatizavimą — kokios yra galimybės, ką būtina pritaikyti čia ir dabar, o kas yra tik „good-to-have“
  • Supažindinsiu su 7 svarbiausiais laiškų tipais, kad niekada nepritrūktum apie ką rašyti ir kiekvienu atveju aiškiai suprastum koks yra šio laiško tikslas.
  • Sužinosi 4 esminius uždavinius, iš kurių bent vieną kiekvienas siunčiamas laiškas būtinai turi atlikti — tik tada tavo prenumeratoriai tikrai gaus naudą ir norės toliau tave sekti.
  • Susipažinsi su pagrindiniais vartotojų elgsenos principais — šie principai pasitarnaus visur: ne tik rašant laiškus, bet ir kuriant video turinį, įtraukančius socialinės medijos įrašus ir t.t.

Kaip rinkti el. pašto adresus

Dalinuosi ištrauka iš anksčiau vykusių mokymų. Ankstesnėse paskaitose išsigryninę savo auditoriją ir jiems įdomias temas, čia aptarėme kokius konkrečiai įrankius galime panaudoti, kad „išvilioti“ iš jų el. pašto adresą (ir suteikti jiems daug naudos).

 

Mokymuose aptarsime viską nuo auditorijos išsigryninimo, pritraukimo, laiškų rašymo ir, galiausiai, pardavimo el. paštu. Mokymai prasidės netrukus!

REGISTRUOTIS Uždaryti šį prenašimą.

Pasiruošęs?

Šiems mokymams galioja neriboto laiko 100% pinigų grąžinimo garantija — taigi drąsiai registruokis, nes nerizikuoji ABSOLIUČIAI niekuo. Jeigu pajusi, kad mokymai ne tau — tiesiog susisiek (net jei jau būsi juos ir pilnai pabaigęs) ir aš grąžinsiu visus tavo sumokėtus pinigus.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.