Laikui nepavaldžios el. pašto rinkodaros strategijos ir įtraukiančių naujienlaiškių rašymo paslaptys
"The Hot New Channel for Reaching Real People: Email"
Kai atradau audioknygas, dar 2009-taisiais, nežinojau, kad jos visiškai pakeis mano gyvenimą. Tačiau vos po 3 metų aš jau buvau kitas žmogus.
Tada ir supratau, kad aš noriu padėti ir kitiems atrasti šį „nepaprastą dalyką“.
Taigi, pradėjau rašyti tinklaraštį audioknygos.lt. Pirmieji rašinėliai buvo niekam tikę — sulaukdavau nemažai kritikos tų vos kelių skaitytojų, kuriuos atvesdavau į blogą pasidalinęs nuoroda savo artimųjų rate… Tačiau visų blogiausia — mano tinklaraštis nesusilaukdavo naujų skaitytojų. O ir atvesti skaitytojai niekada negrįždavo. Pirmoji rašymo patirtis buvo tikrai nuvilianti.
Tačiau kvietimas vykdyti savo misiją buvo stipresnis — nusprendžiau įvaldyti šį rašymo meną kartą ir visiems laikams.
Taip prasidėjo ši, jau 8 metus trunkanti kelionė, per kurią padariau visas įmanomas klaidas, sulaukiau šimtų nusiskundimų, patyriau ne vieną nuopolį, tačiau šios kelionės dėka el. paštas tapo stipriausiu ir svarbiausiu audioknygų platformos Audioteka LT marketingo kanalu, turime virš 43 600 prenumeratorių. Šiuo metu kiekvieną mėnesį prisijungia nuo 3000 iki 4000 naujų prenumeratorių, o laiškų atidarymo procentas siekia net 40-50%.
Beje, jau esu ne vienintelis komandoje rašantis laiškus — taigi žinau 100% kad galiu ne tik rašyti, bet ir pamokyti rašyti taip, kad laiškai tikrai įtrauktų.
Pagarbiai,
Aurimas
Visą mokymų programą sudaro 8 moduliai, o kiekviename susitikime aptarsime po du iš jų:
1 modulis (rugsėjo 17 d.). Pagrindai. Išplėsime visą bendrą vaizdą.
2 modulis (rugsėjo 17 d.). Auditorija ir tavo kliento kelionė.
3 modulis (rugsėjo 18 d.). Piltuvėliai email marketinge.
4 modulis (rugsėjo 18 d.). Automatizavimo sistemos ir segmentavimas. (ir BDAR)
5 modulis (rugsėjo 24 d.). Copywriting’o pagrindai ir rašymo procesas.
6 modulis (rugsėjo 24 d.). Apie ką rašyti.
7 modulis (rugsėjo 25 d.). Kaip parduoti raštu.
8 modulis (rugsėjo 25 d.). Kaip sistemiškai gerinti rezultatus.
BONUS paskaita (po mokymų) — peržiūrėsime kartu du populiariausius email marketingo įrankius — Mailerlite ir Mailchimp, bei kaip juose įgyvendinti aptartas automatizacijas.
Šiems mokymams galioja 100% visiško pasitenkinimo garantija visam laikui. Ne 14 dienų, ne 30, ne pusmetį ar metus.
Jeigu bet kada — dar neįvykus mokymams, vykstant mokymams ar po mokymų — persigalvotum, ar nuspręstum, kad mokymai nebuvo vertingi, kad negavai rezultato, kurio tikėjaisi, na, ar, kad tiesiog dėl bet kokios priežasties nuspręstum, kad nebuvo verta — grąžinsiu visus tavo sumokėtus pinigus ir atsisveikinsime gražiuoju.
Aš esu visiškai tikras, kad pritaikius šias metodikas galima gauti įspūdingus pardavimų rezultatus. Ir padarysiu viską, kas mano galioje, kad šias žinias perduočiau. Ar man pavyko (ir — ar tau pavyko jas pritaikyti), leisiu nuspręsti tau. Taigi, jei po šių mokymų liksi nepatenkintas, bet kada susisiek dėl pinigų grąžinimo ir be jokio popierizmo grąžinsiu viską, ką sumokėjai.
(nuolaidos kodą įvesti galėsite sekančiame žingsnyje)
Dalinuosi ištrauka iš anksčiau vykusių mokymų. Ankstesnėse paskaitose išsigryninę savo auditoriją ir jiems įdomias temas, čia aptarėme kokius konkrečiai įrankius galime panaudoti, kad „išvilioti“ iš jų el. pašto adresą (ir suteikti jiems daug naudos).
Šiems mokymams galioja neriboto laiko 100% pinigų grąžinimo garantija — taigi drąsiai registruokis, nes nerizikuoji ABSOLIUČIAI niekuo. Jeigu pajusi, kad mokymai ne tau — tiesiog susisiek (net jei jau būsi juos ir pilnai pabaigęs) ir aš grąžinsiu visus tavo sumokėtus pinigus.
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.